۱۳۸۹ شهریور ۳, چهارشنبه

ه-و-ز.2

ه:هشدار+هندبال+هفته+ هواپیما+ هادی +هدایت الکتریکی+هدایت الکترونیکی+هوله+هسته ای +هدفمند+ همام+ هنر تبلیغ+
14-هر لينک ، افزايش رتبه نمي دهد !



14- هر لينک ، افزايش رتبه نمي دهد !

رتبه شما با بالا رفتن تعداد لينک هاي شما افزايش نمي يابد بلکه رتبه شما زماني افزايش مي يابد که تعداد نمايش سايت شما در نتايج جست و جو افزايش يابد و مخاطبان بر روي لينک شما در موتورهاي جست و جو کليک نمايند .

براي فهم بهتر يک مثال مي زنم : شما مطلبي در سايت خود تحت عنوان ' آموزش وب ' داريد . چنانچه کسي در گوگل و ... اين عنوان را جست و جو کند و سايت شما را مرتبط با اين عنوان بيابد و بر روي آن کليک کند سايت شما در جست و جوي اين عنوان رتبه بالاتري خواهد داشت . البته اگر تعداد زيادي مخاطب از اين طريق به سايت شما برسند .

از اين‌رو ممکن است شما مطلبي در مورد اس ام اس رايگان بنويسيد و رتبه پائين تري در موتورهاي جست و جو کسب کنيد . و شايد علت اين امر اين باشد که مطلب شما جاذبه زيادي براي مخاطب نداشته باشد چون مخاطب شما گزيده اي از مطلب شما را در نتايج جست و جو مشاهده مي کند .

توضيح اينکه اين نکته دست شما را نبندد در نهايت لينک را مي گيريد ، اما رتبه به شما تعلق نمي يابد .


و:وب سایت رایگان+والیبال+ورزش+ویندوز سون7-ویندوز موبایل 6-ویندوزجدید8 در راه است+ویندوز لیو+ویندوز آژور+ویندوز دیفندر+ویروس کش موبایل+ورزشکاران+ویرایش+ وحی+ ویدئو+ وفات+, وبگردی+وبلاگ+10-وبلاگ نویسی+


10- وبلاگ نويسي :

هنوز مطالبي که در وبلاگ سايت‌ها نوشته مي‌شود از اهميت زيادي برخوردار هستند. علاوه بر اينکه اين مطالب مي‌تواند در ايجاد ارتباط بهتر با مشتري موثر باشد، تاثير مثبتي در افزايش رتبه سايت شما در موتورهاي جستجو خواهد داشت. سعي کنيد از اسامي مناسب براي وبلاگ سايت و همچنين شاخه‌اي که اين وبلاگ درآن قرار دارد استفاده نمائيد.


ز : زاهدان + زمین + زبور +زلزله + زیان رسانی +زهرا +زمان+

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر