۱۳۸۹ شهریور ۳, چهارشنبه

پ-چ-ژ-گ-حروف خالص فارسی

پ : پادشه + پلاک + پیج رنک + پورتال+پرسپولیس+پیروزی+پناهیان+پرنده+ پیام رسانی+ پیغمبر+پیامبر+پیمبر=رسول+ پرتابل+ پدر+پسر+ پاسارگاد+ پارسیان+

Page Rank چه کاربردي دارد؟



اينکه Page Rank به چه دردي مي خورد !! ساده است ، رتبه بندي گوگل بر این اساس صورت مي‌گيرد.

سوال اين است ، پس از يک درخواست کلمه کليدي از گوگل ، آدرس وب سايت‌ها و صفحات ديگر چگونه نمايش داده مي شود، جواب راهگشا است ، براساس Page Rank يا رتبه هر صفحه اينترنتي که شامل نتيجه جستجو مي شود.

فرض کنيد صفحه A داراي رنک2، صفحه B عدد 6 و C نمره 4 را داراست ، کلمه عرفان لاین در تمام صفحات بعنوان کلمه کليدي لحاظ شده است

يک کاربر کلمه عرفان لاین را جستجو مي کند در ميان آدرس صفحات يافته شده صفحات A, B , C لحاظ مي شود اما گوگل ابتدا B بعد صفحه C و در نهايت A را نمايش مي دهد ، پس رنک گوگل در جستجو ها حرف اول را مي‌زند.






چ : چای+ چند رسانه ای+ چرخبال+چت روم. چرا +چراتبادل لینک؟++grap ۳.۰ inbox .
چگونه امتياز (Rank) سايت خودمان را در گوگل افزايش دهيم؟

در شرايطي که ميليون ها سايت و وبلاگ در اينترنت بر سر تصاحب جايگاه بالاتر در بين نتايج جست و جوگرها رقابت و مبارزه مي کنند ، کسب رتبه در موتورهاي جست و جو کار سخت و دشواري است و کساني در اين ميان توفيق به دست مي آورند که بر نحوه عملکرد موتورهاي جست و جو آگاه باشند و خود را با اصول مورد نظر جست و جو گرها سازگار کنند .

معيار گوگل براي اين ارزيابي يا «رنکينگ»، لينک ها، اسم ها و اعتبار شما نزد ديگر صفحات اينترنت مي باشد و بر اساس نمره يا رنک(Rank) مخاطبانتان و تعداد آنان، اهميت شما را مشخص مي کند. اين ارزيابي ثابت نمي باشد، در واقع گوگل هر چند ماه يک بار در اينترنت جستجو (Surf) مي کند و رنک صفحات را کم و زياد مي کند.

سايت ها و وبلاگ ها پيج رنک هاي مختلفي دارند. معتبرترين سايت‌هاي اينترنتي اعم از گوگل، ياهو، بي بي سي، w3.org، نيويورک تايمز، MSN، بلاگر و چندين و چند سايت دولتي و غير دولتي ديگر داراي نمره 9 يا 10 مي باشند که دارنده بيشترين رنک پيج در اينترنت مي باشند.
چگونه به يک پيج رنک Page Rank مناسب دست يابيم د.

چگونه به يک پيج رنک Page Rank مناسب دست يابيم

چگونه به يک پيج رنک Page Rank مناسب دست يابيم

همانطور که مي‌دانيد، سيستم رتبه بندي گوگل در دوره‌هاي زماني خاصي مجددا سايت‌هاي موجود را رتبه‌بندي مي‌کند و سايت‌هاي زيادي در اين ميان با کاهش رتبه مواجه مي‌شوند. در اين مقاله مي خواهيم در مورد روش‌هاي جلوگيري از کاهش رتبه و همچنين راه هاي کسب امتياز صحبت کنيم.

چگونه page rank سایت را زودتر تشخیص دهیم!!!

همونطور که می بینید در این سال از اول سال تا 22 اوت من 1200 بازدید از گوگل داشتم و این تعداد بازدید به خاطر همین 80 تا تاپیک اومده و بالای 100 نفر هم تو سایت عضو شدن.الان برای یه سری از کلمات کلیدی سایت ما در صفحه اول هستش.
مثلا:

cms فارسی

cms مجانی


خوب همونطور که می بینید اگر تعداد پست های سایت شما زیاد باشه و صفحات خوب ایندکس بشن و مهمان ها بتونن صفحات رو ببینند شما هم پیج رنک بالا خواهید داشت و بازدید کننده های سایت هم چند برابر میشن.مورد دیگه که میتونه کمک کنه قفل کردن www در URL هستش که این کار میتونه به بالا رفتن ارزش صفحات شما کمک کنه که میتونید




ژ : ژابیز + ژئودزی + ژیمناستیک+ ژست
گ : + گردشگری + گردون پناه + گرافیست + گفتگو +گرافیک+گاما+ گوشی+ گوگل+گوگلی یر+گوگلینگ+گوگلی یرینگ+ گاهنامه+ گروه بزگ وبگردی+

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر